Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

vrijdag 5 november 2010

2 kerstkaartjes

Ik heb weer 2 kerstkaartjes gemaakt.
Ik mag wel eens haast gaan maken merk ik, want ik heb nog maar heel weinig kaartjes.
Maar morgen weer een dag! hahaha En aangezien het weer heerlijk is om te gaan knutselen, gaat dat geen probleem worden.

Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden.
Ze zijn nog een beetje kaal, maar daar word nog aan gewerkt.




















Ben weer benieuwt wat jullie er van vinden.

Liefs mariska

Ps heb een drukke avond voor de boeg, maar morgen zal ik eens op jullie bloggen komen neuzen.

7 opmerkingen:

  1. erg leuke kaatrje s maris
    dat stempelafdrukje van het tweede kaartje vind ik zooo sweet hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ERG LEUK! Het nijlpaardje is super schattig. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi, ze zijn weer erg leuk! Ik ben ook al bezigmet mijn kerstkaartjes en ben een heel eind, maar......plaats ze nog niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze allebij prachtig geworden.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes van kaarten, heel erg leuk!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa