Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 6 december 2009

Kerst!!

Oke, ik ben misschien een beetje een cultuurbarbaar, maar nu de Sint gistere zijn laatste rondes heeft gedaan, vond ik het tijd worden voor de kerstboom!! *bloos*
Misschien ben ik er veeeeel te vroeg mee. Maar vind het altijd zooo gezellig! Dus eigenlijk is het ieder jaar bij mij stipt 6 december, de boom uit het stof halen. Aangezien ik 3 jaar geleden *patsboem* allergisch voor dennenbomen ben geworden, heb ik dus een kunstboom, en jah, die kan je te pas en te onpas neerzetten, geen gedoe met uitvallende naalden etc etc. Heerlijk!!!
Ik had al heel wat kerstliedjes op de pc staan, dus aan muziek ontbrak het niet. En ook aan de goede moed ontbrak het niet. Totdat.....ik de lichtjes tegen kwam in een van de dozen, het waren 2 opgerolde balletjes geworden, totaaal in de knoop. En ik heb ook echt even gedacht, bestemming prullebak? Of ga ik mn geduld op de proefzetten. Nou ik heb toch voor het laatste gekozen. En anderhalf uur en tig kerstliedjes later was ik lichterlijk shagereinig geworden, maar toen ze eenmaal in de boom hingen, was ik weer helemaal blij!!! Nu kon het echte werk beginnen!!! Jeeeej!!!!
En dit is het resultaat:



En wat vinden jullie van deze engeltjes!! Ik heb ze gescoort bij de xenos!! Zooo lief!!! hahaha!! Wilde ze eerst aan de deurtjes van mn tv kastje hangen maar daar vielen ze niet op dus heb ik ze nu aan de deur hangen!!


Nu ben ik ook errrrug benieuwt hoe jullie bomen erbij staan en of ze er al bij staan?? hahah En hebben jullie nog meer leuke versieringen in huis?? Ik ben GEK op kerst!! En vind het dan ook altijd super leuk om te zien hoe het bij andere erbij staat.

Liefs mariska

11 opmerkingen:

  1. heey mariska
    dat engeltje is echt wel leeeeeuuuuuuuuk
    ik heb de boom nog niet in huis staan begin er van de week mee:)
    wij hebben ook altijd een slinger langs de trapleuning met lichtjes en balletjes(A) en nog wat kerstversiering:)
    zodra ik de boom heb staan maak ik overal foto's van;)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kerstboom,hoezo vroeg,juist gezellig.ik ga denk ik morgen middag aan de gang als mn zoontje even op bed ligt ,als die staat laat ik het je weten ,word een klein neppertje dit jaar groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super hoor! ik ben helemaal niet van de kerstboom. ik heb 2 kleine meiden van 3 en 1. die dat wel een leuke object vinden.. ik wacht dus nog wel ff

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk weer al die kerst prut, ik ga woensdag met de kids aan de slag en ze kunnen net als mams niet wachten hihi...liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hier ook gisteren de kerstboom gezet
    ik vind dit echt wel een gezellige tijd
    dat engeletje is wel heel lief zeg
    mooi boomtje ook
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is de kerstboom nog niet op gezet.
    Maar ik vind dat je het wel erg leuk hebt gedaan Mariska, ziet er lekker gezellig uit ;)

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige boom! Die engeltjes vind ik geweldig! Normaal zet ik de boom ook gelijk na sinterklaas neer, maar ze gaan bij ons 14 december nieuwe ramen plaatsen... dus ik moet wachten!
    Geniet jij maar lekker van de sfeer!

    Groetjes, Loes

    Misschien kun je nog wel die standaard met iets leuk bedekken... als ik het mag zeggen..?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige boom meis! Zoals je vast al had gelezen, mijn boom staat er ook al een paart dagen, ik moet er nog een foto van maken, maar die komt er dus zeker! Vind het engeltje echt super schattig!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie boom heb je staan:)
    vandaag halen wij de spullen van zolder:)
    maar kom even op me blog kijken ik heb wat freebies erop staan,
    wat linken voor klokjes en een paar afdrukjes die je zo mee kan nemen;)
    kus nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ik moet nog beginnen met alle versieringen, maar heb er wel erg veel zin in!!

    Groetjes, Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa