Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

dinsdag 29 september 2009

Terug van weggeweest!!

Daar ben ik weer!!

Na heel lang niets meer met mn blog te hebben gedaan, heb ik hem een opfrisbeurt gegeven. Ben benieuwt wat je er van vind.
Verder ben ik even veranderd wat betrefd mijn 'Style'. Ik ben overgestapt naar stempelkaarten. En wat heb ik er veel schik mee. Ik heb nog maar weinig stempels, maar wil ze graag aan jullie showen.
Mijn verzameling stempels. (heb nog een aantal kleinere, maar wilde mn mooiste het eerste showen)

2 opmerkingen:

  1. Nou Mariska, Dat zullen er ongetwijfeld meer worden haha zo verslavend! Maar die je hebt zijn erg mooi hoor.. de magnolia met de paraplu vind ik zoooo leuk! Helemaal goed voor de tijd van het jaar (jammer genoeg) xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey mariska
    leuke stempels heb je;) je hebt er al bets veel vind ik voor iemand die net begint;)
    heb je mijn afdrukjes al binnen gekregen?
    liefe groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa