Volgers

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

zondag 22 maart 2009

Uitgedaagd!

Op het forum waar ik lid ben: hobbyjournaal, word elke week een "uitdaging" georganiseerd door twee leden. Voor mensen die even geen inspiratie hebben, niet goed weten hoe ze een (scrap) kaart in elkaar zetten of gewoon voor de lol. Daaraan doe ik ook mee. Vooral om nog veel te leren. En hier laat ik dan graag de kaarten zien die ik elke week weer heb gemaakt.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en eventueel een reactie erbij willen zetten.


Deze kikkerkaart is de eerste kaart.















Deze elfen kaart is de tweede.

3 opmerkingen:

  1. Mariska,

    Proficiat met je blog!!!

    Je start alvast met 2 mooie creaties!!

    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska, gefeliciteerd met je leuke blog, ik hoop vaak wat leuke creaties van je te mogen bewonderen, liefs Nicole xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat met de start van je blog
    ik zie hier al mooie creaties staan
    je bent goed bezig
    groetjes natacha

    BeantwoordenVerwijderen

Bij Jacque's

Bij Jacque's
Elke zondag een super candy

Copic Marker Benelux

Copic Marker Benelux
bij 850 volgers

Every Saturday a candy by Teresa